Dziękuję,że ze mną jesteś

niedziela, 4 marca 2012

Bling,Bling czyli rozświetlacz w płynie z Essence

Hej Dziewczyny!

Czekałam na tego Pana bardzo długo jak tylko zobaczyłam jego zapowiedź aż ślinka mi zaciekła na samą myśl o jego posiadaniu. Nie miałam pojęcia kiedy będzie w sprzedaży więc co tydzień latałam jak opętana do Drogerii,aż wkońcu nadszedł ten dzień.Stał przede mną w ślicznej szacie i mrugał mówiąc „To na mnie tyle czekałaś”.O kim mowa? Oczywiście o KULTOWYM rozświetlaczu z Essence.
Oczywiście kiedy już go dorwałam czym prędzej poleciałam do kasy, jak tylko minęłam drzwi drogerii byłam tak podniecona zakupem, że kosmetyk wylądował od razu na moim nadgarstku. Efekty?Sami zobaczcie:)


CZAD,CUD,BOMBA i sama nie wiem jak można go jeszcze opisać.Kosmetyk świetny!Jak dla mnie pierwsza klasa,super jakość i chyba nie ma się zbytnio do czego nawet przyczepić.





DOZOWANIE I OPAKOWANIE
Podoba mi się sposób dozowania tzn. to,że ma pompeczkę(kocham pompeczki) która wydobywa kosmetyk w takiej ilości jakiej chcemy,mi wystarcza naciśnięcie do połowy. Odkąd go używam nie zdarzyło mi się aby kiedykolwiek zacięła mi się pompka.Na samym początku aplikacji trzeba ją po prostu wyczuć i zobaczyć ile produktu tak naprawdę nam potrzeba do wyciśnięcia.
Kolejna  rewelacja to opakowanie jest przezroczyste co sprawia,że widać ile zostało nam produktu.

NAKŁADANIE PRODUKTU? 
Chyba najlepsze efekty uzyskujemy nakładając go naszymi paluchami,cudowna tafla jest bardziej widoczny i moim zdaniem dużo trwalsza niż przy nakładaniu samym pędzlem.





CO O SAMYM PRODUKCIE?
Jest naprawdę gęsty ale delikatny.Drobinki (srebrny pył)są bardzo dobrze zmielone nie są to chamskie brokaty tylko śliczna poświata która po nałożeniu tam gdzie chcemy tworzy piękną taflę lodu.Co więcej?Produkt jest MEGA wydajny i jak na taką jakość jest naprawdę tani.Wiele dziewczyn porównuje go do o wiele droższego HIGH BEAM Bebefitu,z Benefitem niestety nie miałam do czynienia choć miałam taki kryzys i postanowiłam,że go zakupię po tak zachęcających recenzjach.Jednak gdy zobaczyłam,że Essensowa limitowanka będzie go miała, odpuściłam.


MINUSY?
Jedynym minusem jest to,że pojawił się tylko w limitowanej edycji która wyszła na zimę choć mam nadzieję,że firma wprowadzi go do regularnej sprzedaży bo będę jego ogromną fanką.

PODSUMOWANIE:
To chyba będzie mój KWC.Jak dla mnie IDEAŁ!.
-Nie podkreśla tego czego nie powinien podkreślać.
-Nadaje skórze piękną taflę.
-Mega wydajny
-Tani
-Nie zapycha
-Nie podkreśla zmarszczek
-Na mojej buzi długo się utrzymuje 6-8h bez poprawek w zależności czy dotykam buzi czy nie
-Świetna jakość
-Baardzo naturalny efekt
-Idealny do torebki
-Spora pojemność 15ml

Ośmielę się nawet powiedzieć,że jest to jeden z najlepszych kosmetyków z Essence!!
Jeśli traficie jeszcze na niego naprawdę WARTO go mieć!

Dziewczyny a wy miałyście do czynienia z High Beam lub z Essence?
Jaką formę rozświetlenia wy preferujecie?Płynną czy może tradycyjną?
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję ślicznie za każdy komentarz!:)

Wonderwoman87

12 komentarzy:

  1. Posiadam ten rozświetlacz i on moim pierwszym w życiu, ale jakoś za nim nie przepadam, za to moja mam go uwielbia ; D Chciałabym jeszcze wypróbować rozświetlacz w kamieniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten rozświetlacz :))
    ps. zmniejsz czcionkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest mam nadzieję ok:)Przepraszam za utrudnienia:)

      Usuń
  3. Tak bardzo chciałam go kupić, a nie udało mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam rozsiwtlacz w ciepłych barwach ale szczerze mowiąc ten, ktory polecasz wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak byłam we wrocku chciałam go kupić ale nigdzie ich już nie było.. ;/ zazdroszczę że go masz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, a ja nie miałam pojęcia, ze coś takiego wyszło :( JEdnak bywam zacofana kosmetycznie.. Poszukam jeszcze gdzieś u siebie, ale pewnie już się go nie znajdzie..

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam bronzera tej firmy i jest on moim nr.1 :) więc tego produktu też napewno spróbuję ;)

    zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również udało mi się dopaść ten rozświetlacz i jestem zachwycona :) wygląda przepięknie na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi nie podoba się ten efekt,jestem blada a ten rozświetlacz by tylko to podkreślił

    OdpowiedzUsuń
  10. Rece zacieram z radosci bo niebawem bedzie on w moim posiadaniu:) Myslalam, ze to nie bedzie mi potrzebny kolejny rozswietlacz ale...TEN jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie udało mi się go kupić :((

    OdpowiedzUsuń

No nie wstydź się napisz coś:)
Na wszystkie pytania,odpowiadam pod postem:)
Dziękuję za każdy znak zostawiony po sobie:)